torsdag 8 december 2011

stunden äger, ångern suger.

myser ner mig framför en film med nicklas, sara och fredrik. ljusen är tända, och likaså rökelserna.
fint med lite sällskap ikväll.
börjar få ångest över helgen. vill göra något. som alla andra helger... men jag måste åka hem lite, och vara där lite med. saknar mami, papi, hundarna och min syster. så förhoppningsvis så blir det att sova i skogen i helgen.
hade mer än gärna velat åka iväg någonstans, och glömma allt som har med älmhult att göra. är ganska trött på människorna här och allt annat som har med älmhult att göra. jävla skithåla. dö.
är fortfarande lite orolig över att det kanske inte händer något på nyår. alla ska ju iväg på annat håll verkar det som. röv med. kommer sluta med att jag firar nyår med mina föräldrar. och jag är 19 jävla år. näe, så kan vi inte ha det.
vill ha julafton. nu. måste göra klart tavlorna som folk
ska få i julklapp. fan. nu blev det stressigt.
kan även tillägga att jag saknar allt som har med göteborg att göra. saknar emeli med. får se till att hon och jag åker dit någon gång och bara är. bara hon och jag. saknar min bebis. brukade umgås konstant innan, men det blir bara mindre och mindre sånt nu för tiden. det blir lätt så. jag har svårt att spendera lång tid i stora städer, men jag tycker om att vara där en kort tid. blir dock dum i huvudet om jag är i stora folksamlingar för länge. usch.

snart kommer isa. åh, så skönt. vi lär ha mycket att prata om. och alkohol att konsumera. kommer tvinga med hela tjejgänget på en runda på sorello, där vi pratar om allt och ingenting. fint. saknar dig bruden. hade mer än gärna åkt tillbaka till sommaren då vi umgicks som mest. sen hade jag tvingat dig att stanna i sverige. inte okej att bara åka iväg sådär. men okej, jag förstår att belgien är lite bättre än älmhult. älmhult är som sagt inte så mycket att hurra för. kommer snart och hälsar på dig förresten. då jävlar säger jag bara. då jävlar.

nu finns det inget mer intressant att skriva. kan väl dock inte påstå att det jag har skrivit nu har varit speciellt värdefull information, men äh. skitsamma. borde skaffa mig en hobby att skriva om. eller så borde jag bara bli blond med stora tuttar och botoxläppar, så åker besöksstatistiken i taket. vi kör nog på det.

hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar