tisdag 6 december 2011

snålt med sömn.

ja, som titeln precis informerade er om, så har jag inte fått speciellt mycket sömn inatt heller. ingen alls, för att vara mer exakt. trodde att jag skulle kunna somna med tanke på att jag bara sov en halvtimme igår natt. men nä.
vårdcentralen idag iallafall. får se hur det går.
hoppas att de kan hjälpa mig iallafall. jävla rygg. sluta plåga mig, tack. det räcker liksom nu.
och ja, människor. det ligger snö på marken idag med. och de av er som inte hade planerat att sätta foten ute idag får reda på vädret ändå. för man behöver inte kolla på nyheterna för att få reda på vädret, numera räcker det att klicka sig in på facebook. internet tar över, ännu en gång.

jag saknar dig fortfarande, precis lika mycket som häromdagen. tänkte mest.. så att du vet liksom. ehe. puss.

jag är glad att jag har mina kängor i sånt här väder iallafall. inget kan stoppa mig, typ.
(jag är också mycket väl medveten om att min högra fot ser otroligt skev ut. äh, bagateller.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar