tisdag 27 december 2011

mitt i allt så ska man räcka till.

sitter och tittar på film med isafisa och emelipemeli. (går inte riktigt lika bra att rimma på ''emeli'' som ''isa''....)
ska snart sova hade jag tänkt. om det nu går.
ska till växjö imorgon med min syster, fredrik, johannes och anna och handla lite. iallafall en jacka. det måste jag ha.
lever just nu med min badass skinnjacka som inte är jättevarm. med några tjocka tröjor under så går det, men det är värt att köpa en ny jacka. finns en jättefin på carlings. och imorgon blir den min. fint liv.
ska se om jag hittar något fint att ha på mig på nyår med, men uh, vet inte hur det ska gå...

har dessutom gått och slängt på mig lite sjukdom. har ont i halsen, nyser stup i kvarten, och är trött i hela kroppen. kommer bli en snabb visit i växjö känner jag. men bara jag får min jacka så blir jag glad. och så syster får titta lite med.
måste lägga ut den här bilden med, apropå syskon.
fyfan vilka människor det finns alltså. fyfan.
mänskligheten äcklar mig ibland.














jag saknar dig något så fruktansvärt just nu, och jag vill bara ha dig här.
jag har fallit head over heels. verkligen.
och jag klagar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar