söndag 25 december 2011

god jul lite sådär i efterskott.



ja, god jul och sånt. 2 1/5 timme för sent. men ändåååååå.
har fått massa fina saker idag!
ska bo i mina lovikkavantar. tack mormor! jag älskar dom.
och gott lär jag lukta, med tanke på att jag har fått 3 parfymer.
ska skriva en sån där astråkig lista på vad jag har fått, som ingen läser ändå.
men det fyller ut bloggen liksom. (som ingen läser heller för den delen.......)
- pengar
- kläder
- presentkort (ett på carlings och ett på glasögonmäster)
- parfym(er)
- vantar (i love 'em)
- godis
- en väska
- necessär
- hårfärg
- smink
- kortläsare
har säkert glömt något, skulle inte förvåna mig.
måste även tillägga vilken fin jävla släkt jag har. ingen är lik den andra.
tack för ännu en fin jul!

har nu myst ner mig med buffy och vampyrerna och ett nyfärgat hår, och ska snart krypa till kojs.
tror jag börjar bli sjuk. känns inte bra alls.
träffar isa snart. alskdjalksdanmsdaökdsald. glad!
ska lägga mig och dö nu, och sakna my love, as always.
god natt och. så. vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar