tisdag 27 december 2011

så nära får ingen gå.

god morgon, eller något i den stilen. har precis vaknat. sov knappt någonting inatt. snurrade runt och var jättevarm ena sekunden, och frös som ett as den andra. jävla feber. VIK HÄDAN! blir fortfarande överraskad över hur mycket snor en människa innehåller egentligen. det tar ju fan aldrig slut. blöh.
har trotsat sjukdomen idag och handlat lite. skulle ju egentligen hitta en jacka, MEN TROR NI DEN FANNS I MIN STORLEK ELLER? nej, det är ju klart att den inte gjorde. får leta vidare.
men jag är rätt nöjd ändå.
fick med mig två linnen, en stickad tröja, ett par byxor och ett puder. behövde verkligen nya byxor med, så det var gött! måste dock sluta med mina stickade tröjor... börjar få för många av dem snart... och jag lever i dem. och så just grå med... fan vilken rolig människa jag är liksom.. eh.
anna är här och hälsar på. fina flicka.
ska snart sova lite till. det var ju så jävla skönt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar