torsdag 8 december 2011

some advice, okay? just don't point you fuckin' finger at crazy people!



Lisa Rowe: "Lady, back off!"
Mrs. Gilcrest: "Was I talking to you?"
Lisa Rowe: "No, you were spitting on me, so mellow fuckin' out!"
Mrs. Cilcrest: "Don't you tell me what to do."
Lisa Rowe: "Look, she gave your husband a rim job. Big fuckin' deal! I'm sure he was begging for it, I heard it was like a pencil anyway."
Mrs. Gilcrest: "Why you - how dare you!"
Lisa Rowe: "Some advice, okay? Just don't point you fuckin' finger at crazy people!"


tittade nyss på ''stulna år''. djävulskt längesen jag såg den. har ni inte sett den, så se den för fan. angelina är så galet jävla snygg i den. har lagt märke till att jag tycker att hon är som snyggast när hon ser nerknarkad och dan ut...... eh.

läste förresten att sos-alarm sköterskan som vägrade skicka ambulans till en man som ringde och vädjade om ambulans 3 gånger, och upprepade 13 gånger att han inte kunde andas. sköterskan drog slutsatsen att han hade fått en panikattack, men det var i själva verket en sprucken mjälte, och mannen hittades död. då undrar jag, vem får INTE panik om man inte kan andas? det är ju för fan helt sjukt. och så frias det där jävla trähuvudet med. när man ringer till 112 och själv är den som är skadad så är man oftast inte lugn, kan jag tänka mig. och kan man då inte andas så blir man ännu mer panikslagen. ska man då neka alla som verkar ha fått en panikattack? det är bättre att skicka en ambulans för mycket än en för lite. jävla samhälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar