lördag 10 december 2011

hela världen vet att hans sista chans är bränd.

jaha, god morgon. sov verkligen jätteskönt i morse. snoozade hur länge som helst. vaknade vid 3 idag. så jävla gött. funderar på om jag ska iväg på fest idag. min kära vän jenny har ju fyllt 19, så jag borde ju faktiskt åka dit. det finns ju dock ett litet problem, och det är ju hur man ska komma hem. får lösa det på något vänster. eller höger.
måste säga grattis i efterskott till min kära kusin calle som fyllde 18 igår med. grattis kusin!

borde kanske komma på något nyårslöfte som jag faktiskt klarar av att hålla. usch.
vet fortfarande inte vart nyår ska firas. jag och sara har diskuterat lite, och funderar på att åka iväg någonstans. stockholm? malmö? göteborg? lutar väl mest åt stockholm tror jag. andra ska ju till polen och köpenhamn och allt vad det är. jag är inte så sugen på att byta land för att fira nyår faktiskt....
någon som har några idéer? känner inte för att stå där dagen innan och inte ha något planerat.
kommer sluta med att jag sitter hemma, framför facebook, och väntar på tolvslaget. eh. kul.

så jävla festsugen. dör.

2 kommentarer: