måndag 19 december 2011

it's hard not to stare.

hemkommen nu. hatar att säga det. vill inte vara hemkommen. (vill vara bortkommen?)
hade gärna stannat iallafall.
har haft den bästa helgen på länge.
har i det stora hela bara suttit, och typ... ah... funnits. men det har varit skitbra.
längesen jag tog det lugnt. och med fint sällskap så blir det liksom ännu bättre.
förhoppningsvis är det inte länge kvar innan vi ses igen. du är så jävla fin. puss och sånt.

tåget tog 4 timmar. 4 jävla timmar. satt bredvid två thailändare som inte kunde hålla käften. blev jättearg.
de satt och babblade på thailändska och jag ville bara be dem vara tysta.
petade upp volymen på musiken en aning, men jag hörde dem ändå. blev jättearg till slut, men jag höll min käft stängd, trots allt.
fick träffa fina emma i 20 min iallafall, när jag skulle byta tåg i lund. fan så längesen! sjukt härligt att träffa dig igen, rödtott.

kom hem till en skitfin lägenhet. du har gjort ett bra jobb fredrik! jättemysigt här, verkligen!
nu ska jag försöka krypa till kojs. my back is killing me.



ångrar lite att jag inte kidnappade dig och tog med dig hem. skitunge. kom hit. nu.
är du inte här imorgon när jag vaknar så blir jag arg. lika arg som jag blev på thailändarna.
om inte argare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar