måndag 12 december 2011

i hate the idea of anyone else having you.

mycket kan jag ta. det kan jag. men vissa människor måste lära sig att behandla människor som de själva vill bli behandlade. man kan inte alltid slänga ur sig varenda grej som man får upp i huvudet.
jag har skrivit detta innan, och jag skriver det igen: jag är inte alltid jättesugen på att höra att jag är värdelös, fet, ful, äcklig, och yadiyadiyada. det gör ont att höra, förstår ni inte det? ändå har jag gjort klart för er, flera jävla gånger, att jag inte tycker att det är roligt att höra. jag skrattar åt det, ja. men det innebär inte att det är något ni kan säga vardagligen. okej att slänga ur sig, någon gång ibland ''åh, du är så ful'', eller något liknande. men att få höra det varenda. jävla. dag. tär på psyket. jag orkar inte höra det mer. nästa gång ni säger det så smäller jag. för jag orkar inte höra det mer. jag har annat att tänka på än era jävla kommentarer som slinker ur er every once in a while. blir ni aldrig trötta?
jag tänker inte säga att ni ska kolla er i spegeln, för ni är faktiskt riktigt vackra människor. innerst inne. på utsidan också för den delen. men ni ska kanske ha i bakhuvudet att alla inte är så starka som de ibland verkar vara.
ibland måste man tänka innan man talar, och om man nu skulle slänga ur sig något lite för tidigt, innan det är helt genomtänkt, så finns det ett ord som kallas ''förlåt'', och även en mening som lyder: ''jag ber om ursäkt''. men vet ni vad det roliga är? jag har inte hört det ifrån er ännu. och jag väntar fortfarande på den dagen då ni kan säga det till mig. jag lär få vänta länge, men jag förväntar mig iallafall en förändring, för nu orkar jag fan inte med det mer. 1, 2 eller 3 gånger var okej. men nu får ni fan lägga av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar