onsdag 7 december 2011

everything's cool as long as i'm getting thinner.

sovit hela jävla dagen idag. gick upp en runda för att ringa till skolan, men de svarade inte, vilket jag nästan kunde räkna ut. så jag kunde inte prata med dem idag heller. de är ju på möte konstant. fan.

pratade med min kära faster för första gången på väldigt, väldigt länge. det var riktigt skönt att höra hennes röst igen, och det är skönt att veta att hon stöttar mig i nästan allt jag gör, och tar hänsyn till vad jag tycker, tänker och känner. kan prata med henne om allt. saknar henne jättemycket. men jag ska förhoppningsvis dit snart och ta en fika och snacka lite skit. skönt!

ska snart lägga mig och ta ett varmt bad. måste slappna av lite. och ge fan i att tänka så mycket.
måste sluta överanalysera, och ta saker lite mer med en klackspark. det är liksom jag som blir lidande i slutändan. chilla elin. chilla.
tror att jag ska lägga mig och titta på the real l word ikväll. eller rättare sagt, hela natten. har redan sett alla avsnitten, men whitney är så fin att titta på att det är värt att se det en gång till. dessutom så finns det inget annat jag är intresserad av att se, förutom the walking dead, som inte sänds igen förren i februari. uscha. hur ska jag klara mig?
tjenare kungen var det visserligen ett tag sedan man såg med... äh. får se vad det blir. förhoppningsvis så somnar jag direkt istället.

tittar på harry potter nu. den första. älskar att de spelar över som fan. haha, så sött. och hagrid kan ju vara den mysigaste någonsin. åh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar