måndag 12 december 2011

vad vill du säga när allting är sagt? vad vill du känna när någon tagit din makt?

satt och pratade lite fina festivalminnen med emelibebi idag. man upplever verkligen mycket när man är på festival. oftast. och jag ser fram emot nästa festivalsommar, som kommer bli helt sick. satt och pratade om peace & love, och fick höra av emeli att kent skulle dit. bara då blev jag helt till mig.
sen gick jag in på peace & loves hemsida. så ser jag, med halvstora bokstäver, MELISSA HORN. mitt humör höjdes något galet. alltså... jag finner inga ord.
dessutom ska anna ternheim dit med. wah. alltså. alskjdlaksjdsmnfdasldj. tar med mig fina tua med.
blir SJÄLVKLART siesta med. tradition numera. antagligen emmaboda med. jag och emmaboda fick ingen bra start känner jag. skitväder och konstigt humör. bra människor dock. men vädret och humöret fick det att bli lite sådär halvdåligt. känner att jag måste dit en gång till innan jag verkligen kan skaffa mig en uppfattning om det. lyckorus? svar ja.
tog mig ett välförtjänt bad. satan så skönt.
nu har jag bäddat ner mig för att försöka sova för att lyckas släpa mig till skolan imorgon. blir nog växjö för att kolla på fint luciatåg med. mysigt.

jag luktar oliv, apropå absolut ingenting egentligen...

''lät du henne komma närmre.
var hon vackrare än mig?
ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig. jag går bredvid men halkar efter. jag orkar inte springa mer. försökt och visa dig med blicken, men det är inte mig du ser. den här platsen är någon annans, och jag måste hitta ut. hur ska man älska någon som har älskat någon förut?''

melissa-hysteri ett tag framöver.


kom hit, ditt fina helvete. jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar