lördag 10 december 2011

everyone thinks that i have it all, but it's so empty livin' behind these castle walls.


fy. fan. vilken. dålig. jävla. dag. det. har. varit. jag har haft många dåliga dagar, men den här tar nog fan priset. har fått höra en jävla massa saker idag som INTE är okej. hur kan man säga så till någon man säger att man älskar? nej, herregud. jag förstår inte. jag förtjänar bättre än så. det gör jag faktiskt. det är svårt att få ut de där jävla orden bara. men det kommer väl. de lär vara ute ur huvudet på mig imorgon. förhoppningsvis. 
sitter och funderar på om man kanske skulle ta och sitta uppe inatt, och vända tillbaka dygnet. fest imorgon, jao. antagligen iallafall. lär ju vara helt jävla död på kvällen. det är kanske värt det. måste ju vända på det hela, så att jag kan gå till skolan på måndag. nu jävlar kör vi igen. jag är på g. om folk ger fan i att peta ner mig på jorden igen så kommer det nog gå bra. nej, jag är inte värdelös. det vet jag. ni kan säga det hur många gånger ni vill. jag vet att jag inte är det, och jag vet att jag förtjänar bättre än vad jag har fått många gånger. jag säger inte att jag är felfri. verkligen inte. men jag har väl hittat lite väl många idioter i mitt liv. slut på det kanske? äh. jag vet inte. jag lär mig alltid den hårda vägen. men jag har ju iallafall lärt mig, eller hur? yeye.
jag kan ju glädja mig åt att jag har många bra människor i mitt liv, till skillnad från många andra.
hoppas era liv blir fina utan mig i dem. det är trots allt erat eget val. och jag är trött på att förlåta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar