onsdag 2 juni 2010

SOL, SOL, SOL!


(Bild från idag, tagen i Bökhult, Diana på bild.)



2 månader med bebi idag. GLAD CHEY.
Ingenting kan ta mig ifrån honom. Ingenting. Det kvittar vad ni säger. Ingenting kan ta mig ifrån honom.




Idag har vi haft en alldeles underbar dag i solen! Skitfint väder. Strålande sol, värme, vänner, ni vet, allt det där bra i livet? Dagen spenderades på torget, lilla parken och i Bökhult. Skitfint borta vid vattnet.
Imorgon kanske det blir Lönsboda igen. För att hjälpa hans mamma med studenten och sånt där. Skulle väl egentligen på en annan student imorgon, men jag känner liksom inte de så bra. Inte han som tar studenten i alla fall. Men ändå, grattis Andreas!
Sen på fredag så ska jag kolla på Haganässtudenterna. Inte så många som jag känner som går ut i år dock, men det är tradition att kolla ändå, haha!
Kollade på alla studenterna som skulle till balen med. De var så fina! Malin och Emma i synnerhet. Så grymt fina tjejer! Jag längtar tills den dagen då jag ska få gå på bal... Haha. Men frågan är ju då, vem fan ska jag gå med? Äsch, det får bli ett senare problem!
Nu ska jag gå ner och duscha, för Becca har sprutat massa skitigt vatten på mig idag. Skitunge säger jag bara. SKITUNGE. Du ska få igen någon gång.

Ha det bra! I know I will.
PUSS!

(Avslutar med lite söta sommarbilder på mig och Sofia. Jag älskar dig tjejen!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar