tisdag 8 juni 2010

Just trying to live my life.



Sommar, sommar, sommar! Snart är den här. Eller, den är väl här till viss del egentligen.
Idag har det dock inte varit världens finaste väder.
I sommar ska jag:
- tatuera mig
- pierca mig
- töja öronen
- åka till sthlm och hälsa på monika
- fundera på vad jag vill göra med mitt liv
- spendera mycket av tiden hemma hos jesper
- iväg på tivolirock och dricka lite och ha allmänt skitkul tillsammans med bebi
- sluta röka
- sommarjobba
- fylla 18
- gå på krogen
- få min tandställning

ja, sen ska jag väl bara se till att denna sommaren bli askalas!
den måste bli det, annars är det inte okej.
det ska bli underbart att få tatuera sig nu! fyfan vad jag har längtat!
nu ska jag gå och lägga mig i sängen med ett glas oboy, för jag är så jävla sugen på det, och sen så ska jag hoppas på att det är bätte väder imorgon.

puss, och godnatt!

(jesper, jag saknar dig...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar