tisdag 15 juni 2010

Darlin'. I freakin' miss you.




Ganska precis hemkommen ifrån Lönsboda. Bebi skulle jobba, och jag skulle till skolan för att göra klart ett arbete. Så snart ska jag, Ebba och Emelie dit.
Mamma sa att om jag blir klar med arbetet så får jag en överraskning nästa vecka! Spänd tjej? Japp!
Hoppas att det har med kläder att göra, för jag är i STORT behov av nya kläder. Alla mina kläder är för stora eller för små... Haha. Jobbigt läge.
På torsdag tror jag att jag ska till tandläkaren och få tandställning. Vet inte om jag längtar eller inte alltså... Kommer kännas skitkonstigt. Lär inte le när jag har fått den, haha. Ska dock bli skönt att se lite förändring nu! Vill ha raka tänder nu, nu, nu, nu!
Nu ska jag göra mig i ordning lite, sen ska jag till skolan.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar