söndag 30 maj 2010

tick, tick, tick, tick BOOM.








(Bilder tagna ifrån rockfoto.se)


Jag är tillbaka ifrån en helt underbar upplevelse! Önskar att jag kunde stanna där för alltid. Nä, kanske inte. Skulle bli rätt så ofräscht. Men det har verkligen varit skitkul!
Ångrar inte en sekund att jag inte tog med kameran faktiskt, för jag hade så jävla kul utan den. Utan den så kunde jag bara röja och ha askul. Dansade till exempel satan till Teddybears tillsammans med Ebba. Det var nog en av de bästa stunderna i mitt liv. Jag skulle vilja spola tillbaka till just den stunden. Då hade jag varit lycklig, och utan några som helst problem.
Måste bara klaga lite med.

Amanda Jensen, allvarligt talat, jag är så jävla besviken. Inte bra på en enda fläck, helt ärligt. Jag är besviken på framträdandet, allting.

The Hives är jag dock inte besviken på. Underbara, underbara, underbara.
Deras musik gör mig lycklig.

Och något som har gjort mig så grymt glad, det är mina vänner som följde med dit och gjorde detta möjligt.

Emeli, Diana, Becca, Niclas, Jesper, Hampus, André, Adam, Dennis, Annie, Emelie och Cornelia.
Tack. Tack för att ni är ni. Tack för att ni följde med. Det var väl bara en av våra vänner som fattades egentligen... Sofia Bergman. Med henne där, då hade allt varit komplett. Då hade jag haft the tive of my life. Jag var en hårsmån ifrån denna gången. Men det var sjukt nära. Detta kommer i alla fall att bli en tradition. Kärleksfulla festivaler är våran grej känner jag!
Det kommer fler bilder sen när de har kommit upp på facebook och hela faderittan!
Nu ska jag gå och lägga mig och sova och vänta på morgondagen då jag antagligen ska iväg till Lönsboda och hjälpa till att fixa inför studenten! Daniel tar ju snart studenten!

Avslutar med ett kärleksfullt citat:
"make love, not war"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar