söndag 13 juni 2010

Woah, you're such a fuckin' hypocrite.



Fyfan vad roligt jag hade i fredags. Visst, vissa saker hade kanske kunnat vara bättre, men jag är så grymt glad att jag stack dit. Det var verkligen skittrevligt, även om det var vissa som var lite smålöjliga. Sen var det rätt många som grät med, men det är sånt man får stå ut med på fest. Jag log mig igenom hela festen i alla fall! Sedan att man inte mådde så bra efteråt, det är en annan sak, för det var värt det!

Helgen har spenderats i världsmetropolen Lönsboda, och jag och Jesper gick hem till Anton och de spelade rock band, och sedan kom Julia och vi satt och kollade på film. Först ''Naken'', som är en helt sjuk film. Sen var det dags för skräck, och då blev det ''The Haunting in Connecticut''. Sjukt bra film! Jag var lagom trött efter det. Somnade direkt efter att ha följt Julia hem pga av att hon var rädd efter skräckfilmen. Jag förstår henne, jag höll på att dö när vi skulle sova och Jesper gick ut ur rummet. Haha!
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Seether och bara tar det lugnt. Saknar sol och värme utav bara helvete. Jag menar, vart är sommaren? Snyggt sommarlov, verkligen....
Imorgon ska jag till skolan, och jobba på ett arbete som måste bli klart för att jag ska få betyg i det. Tufft, men det är något som måste göras! Sen blir det kanske att åka hem till Jossan och sova där någon natt. Hon bor ju själv, och jag kan tänka mig att det är grymt tråkigt, så det lär väl bli att vi sitter på balkongen och dricker kaffe. Det är så det ska vara!





Nu ska jag sätta mig och glo på en ännu inte bestämd film, och vänta på att bli riktigt jävla skittrött.

HOPP OCH HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar