onsdag 9 juni 2010

It's never too late to give up.




På fredag ska jag festa satan i den lilla svarta med Niclas, Dennis, Hampus, André, Jesper, Nadine, Emelie och Louise (?)
Fyfan vad kul vi ska ha! Dansa, ha kul, och veta att vi lever!
Längtaaaaaaaaaar.
Och på fredag är det skolavslutning.

Och för övrigt så är det bestämt att jag ska gå om 2an. Känns bra, in a way. Då kan jag ju få en ny chans, och kanske höja mina betyg, vilket jag planerar. Äh, det är inte så farligt. Jag tar ju studenten samtidigt som Dennis, Totte och Niclas. Och eftersom att de grabbarna är så härliga så kan jag tänka mig att gå om ett år. Annars hade jag bytt skola. haha, hatar egentligen Haganäs. Jävla skitskola. Man går praktiskt taget dit och sitter av sin tid, sen kan man gå... Inte okej.

Nu ska jag sova lite, är skittrött! Hörs, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar