måndag 21 juni 2010

Tandställning osvosvosv.






jahaja, nu var jag hemma igen efter en trevlig dag med en bra brud vid namn nikki! vi fikade i den fina solen, och sedan blev det att äta onyttigt! tänkte att jag får passa på medans jag inte har ont i munnen. jag kan ju säga, att det tär på käften att ha tandställning. den som får mig att le kommer jag att strypa långsamt, för tandställningen skaver verkligen mot läppen. känns som att läpparna kommer gå sönder när som helst. men det ska ändå bli skönt att det händer något i munnen nu. jag är så trött på mina snea tänder. det är inte klokt. dock så hade jag börjat vänja mig vid dem, men andra blir nog förvånade när de träffar mig efter att ha sett mig på bilder. jag visar liksom aldrig tänderna på bilder. haha! men sen får man väl tänka såhär, att alla har sina små skavaker, jag har bara fler än många andra!

sitter just nu och lyssnar på elvis och myser lite med mig själv. (tolka hur ni vill.) för imorgon ska jag nämligen bara vara hemma och ta det lugnt. det ska bli skönt att kunna slappna av lite. jag har varit stressad varje dag känns det som. man måste ju vila lite med! tänkte ta mig en liten spakväll ikväll med. funderar på att lägga mig i badet om min mor är ok med det. vi har ju inte riktigt lika mycket varmvatten som alla andra, så ah. det är väldigt sällan vi badar... haha. annars blir det nog ett bad med lite ljus, en bok, ansiktsmask, och lite trevlig musik i bakgrunden. vi får se hur det blir med det. annars blir det väl en ansiktsmask + tvn som gäller för mig ikväll. sitter och laddar ner säsong 6 av buffy, så om det hinner bli klart så ska jag väl kolla lite på det med. (har saknat den serien som fan. så grymt bra är den! lite töntig kanske... men det skiter jag i! haha.)

nu ska jag gå och ringa jesper.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar