söndag 6 juni 2010

I wanna spend the night with you.



Nu har jag kommit hem efter ännu en helg med min bebi. Har haft tre underbara dagar där tillsammans med honom och hans släkt. Vi har firat Daniels student. Grattis Daniel! Han var så stilig i sin kavaj och allt, haha! Och det var längesen jag såg någon så lycklig.
Annars så har det inte hänt så mycket i helgen faktiskt. Jag var inte ute och söp som många andra i min ålder. Har faktiskt inte varit så festsugen nu på senare dagar. Men det kommer väl tillbaka till helgen förhoppningsvis. Då är det fest i A-huset, och jag vill ut och träffa människor!

Nu är det bara en vecka kvar i skolan. Känns bra som fan. Är så skoltrött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dock så kommer det kännas tomt utan 3orna där nu... Nästa år är liksom vi äldst.. Kommer kännas skitkonstigt. Men man vänjer sig antagligen.

Tänkte lägga in en liten fin video av Shane Dawson. Härlig kille det där.
Nu ska jag gå ner och äta massa onyttigheter och älska mig själv som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar