lördag 19 juni 2010

PÅ_SÅ_JÄVLA_DÅLIGT_HUMÖR

ja fyfan. är på så dåligt humör att jag inte ens orkar skriva med versaler.
INGA av mina kläder passar längre. helt ärligt, jag har inga jeans som passar mig längre. fattar ni hur irriterande det är? jag får gå runt i tights hela tiden, och det är så jävla jobbigt, för jag har tröttnat på det så in i HELVETE.
har gått igenom hälften av min garderob. inget passar längre. antingen så sitter det för tight över bysten, eller så är det för stort i midjan. detta har resulterat i att jag bara kan ha tröjor som är menade att vara lite större. och de blir SKITSTORA. vad fan har hänt?
JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT.
och så ska man ju så klart hitta kläder då vi ska på konfirmation imorgon. gick det bra? nej.
det slutade med att jag provade ofantliga mängder tunikor, klänningar, linnen, INGET PASSADE.
till slut så blev det ett basiclinne, ett par TIGHTS, och ett fucking jävla halsband bara för att liva upp outfiten LITE.

FYFAN VAD DÅLIGT JAG MÅR NU ÅH FANSKAP.

och som grädde på moset så har jag fått en fläck på mitt favoritlinne som inte går bort.
dags att begå självmord nu kanske?
I THINK SO.

hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar