torsdag 10 juni 2010

Tillåt mig att skratta.

HAHAHAHAH.
Fyfan i helvetet vad fegt. Du är skrattretande. Du behöver inte ens försöka förstöra mitt liv. För det kommer du inte lyckas med. Du må ha förstört min fredagskväll, bara för att du själv inte vågar ta tjuren vid hornen. Men det finns annat jag kan göra.
Lägg dig inte i mitt liv. Lägg dig inte i mitt och Jespers förhållande. Vi klarar oss bra utan dig, inga problem.
Det blir nog jobbigare för dig än för mig. Jag tycker inte om dig. Det finns inte många som tycker om dig, helt ärligt. Tro mig.

I hope you're unhappy
and hurting inside
I want you to choke
when you swallow your pride
Lay in your coffin
and sleep with your sins
Give me the nails
and I'll hammer them in


så mycket hatar jag dig nu
jag klarar mig
jag klarar mig
jag har andra vänner
du är inte hela världen
trots att du verkar tycka det
but darlin'
that's not the case
leave us alone

and get the fuck out of my face

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar