lördag 7 januari 2012

you are the one that i want.

efter två lite småvilda kvällar i växjö sitter jag här och lyssnar på grease-låtar och tänker mig tillbaka till grease-tiden då jag hade den absolut roligaste helgen i hela mitt liv. det överträffar faktiskt festivalande.
ska snart röra mig hemåt för andra gången på 2 dagar, och sjunga och dansa lite för vuxna människor i bråthults bygdegård. satan så kul vi ska ha. och efter det ska jag stanna kvar och dansa lite med de vuxna. eller ja, umgås iallafall. (skriver ''vuxna'' som om jag vore 12 och inte 19.)
min kropp samarbetar inte riktigt dock, men det ska jag se till att den gör ikväll!

känns faktiskt lite småkonstigt att jag fyller 20 i år. woah liksom. vart tog tiden vägen?
well, det är ju inte slutet iallafall. snarare en början kanske?
har träffat fruktansvärt få av mina vänner nu på lovet. eller ja, jag har ju visserligen träffat marcus och sådär, men jag har träffat få av dem ifrån älmhult. men det tar jag igen nästa vecka antagligen!

vill gratta min mamma här med, som fyllde år igår.
min mamma är den finaste man kan tänka sig, verkligen. sen bråkar man alltid, men vem gör inte det?
ingen är perfekt.
men jag är otroligt glad över att jag fick en mamma som är så fin, som har sådan humor, och som för det mesta förstår. jag kan prata med henne om allt, och jag kan inte säga tillräckligt många gånger hur mycket jag älskar henne.


och eftersom jag associerar magnus uggla till min kära moder, så länkar jag en låt som är klockren nu.
klicka på bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar