torsdag 26 januari 2012

your arm felt nice wrapped round my shoulder.

nu tänker ni säkert ''oh, fuck. ett sånt där långt jävla inlägg igen. antagligen helt ointressant också.''
mycket riktigt! helt ointressant för alla människor. till och med för mig själv. men jag kände att fingrarna behövde snurra lite över tangentbordet, så då får de göra det. (åh, älskade bortförklaringar.)

here we go:
ni anar inte hur glad jag blev när jag insåg att jag har sovmorgon till 12.10 imorgon. total jävla lycka. passar bra med tanke på hur galet trött jag är idag. det tar på krafterna att plugga. faktiskt. mitt huvud är helt slutkört. men känner ändå att jag har fått mycket gjort. är en aning stolt över mig själv. det är nästan så jag förtjänar en liten kaka eller dylikt, men så roligt ska vi inte ha det. jag tycker inte ens om kakor. nu talar jag i nattmössan.
jag borde fortsätta...
vi försöker igen:
börjar få sånt där jädrans behov av att genomgå en förändring igen. färga håret? klippa page? (förbannat sugen.)
blir gaaaaaalen.
som om inte mitt liv har förändrats tillräckligt redan? livet har förändrats TOTALT på bara en vecka.
herregud. vet inte ens om det är till det bättre.
när det gäller skolan så är det ju så klart skitbra.
men ah, på andra punkter har det väl mer eller mindre gått åt helvete, även om det är jag som har valt det. men förhoppningsvis är det för mitt eget bästa. jag hoppas det... finns inte mycket att göra åt det nu i vilket fall som helst. jag hoppas dock innerligt att det är ett steg i rätt riktning. men jag börjar tvivla.
men sommarjobb har jag fixat. så det sitter fint. sommaren är given, med andra ord. (''pengar rullar in som de ska, det går bra nu'' and so on.)

börjar tycka mindre och mindre om älmhult för varje dag som går. nä. tvi. är trött på skiten nu. ge er.
sitter även och tittar på balklänningar. kan inte se mig själv i någon av de jag har tittat på, om jag ska vara helt ärlig. inte min grej att vara så kvinnlig. kommer sluta med att jag går dit i jeans och en skjorta. kanske piffar upp det hela med ett halsband. men roligare än så blir det nog inte. nej, usch. vill ha allt sånt färdigt så jag slipper tänka på det.
helst av allt vill jag nog inte tänka alls.
det, mina vänner, hade varit skönt.

imorgon ska klassen iallafall få äran att, undermedvetet, pigga upp mig, för vi ska ut på sorello och festa till det lite. fejnt.
får passa på att umgås allihopa nu när det börjar närma sig slutet.




source: tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar