tisdag 10 januari 2012

we might die from medication but we sure killed all the pain.

myser med lite bright eyes och facebook. borde sova. kan inte. har ont i revbenen.
var iallafall i växjö idag och hittade ÄNTLIGEN en jacka. grön och fin är den. och jätteskön!
skönt att slippa skinnjackan som inte är direkt varm....
hittade även 2 stickade tröjor..... måste snart söka hjälp. en grå (än en gång, jag måste snart söka hjälp...) och en mörkgrön, och även ett linne. och så hittade jag ett par jättefina tights. varmt och skönt och sådär... fast nej. men fina var dom!
ett par öronhängen, en bh, och en ögonbrynspenna med. lite småplock med andra ord.
vill sticka hål någonstans, men skulle jag göra det så skulle jag ha alldeles för mycket grejer i ansiktet. örat kanske? åh, jag vet inte. behöver. förändring. innan. jag. dör.
jag saknar för övrigt ida jättemycket. och bästis-emeli. och isafisa. och alla mina andra vänner.
tycker att vi tjejer får ta en kväll med god mat, lite vin och skitsnack. saknar mina brudar jättemycket.

blir nog förresten kalmar i helgen. spela nintendo och sådär med freddan. finfint!
gran canaria om en månad. hårdträna fram tills dess nu då! fast jag orkar ju inte.... så ja, vi skiter i det.
lite hull har ingen dött av............ eller....?

6 kommentarer:

  1. din mun runt min kuk alltså. jag hade knullat dig som fan, hull är bara nice! elin du är så jävlar snygg!

    SvaraRadera
  2. laksjdlkajsdlkdf, vad i helvete?! ahahah...

    SvaraRadera
  3. jag skojar inte. i helgen knullar vi baby! du + jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. än en gång... akjsdkajshfksfd. VAD I HELVETE? hahahah.

      Radera
    2. varför tar du mig inte seriöst? jag hade helt ärligt aldrig tackat nej till att knulla dig elin! du är fett jävlar snygg baby!

      Radera
    3. ganska svårt att ta någon som kommenterar så... rättframt (?), och dessutom anonymt. ehe...

      Radera