torsdag 12 januari 2012

everyone has a weakness, but i have two. everything you say, and everything you do.

tillbaka till det dagliga helvetet då. 
många skulle säga att skolan inte är så farlig. men jo, det är den. för mig är den det. 
(och let's face it... här handlar allt om mig?)
men jag ska klara mig igenom det. det har jag bestämt mig för. och fan för mig om jag skulle slacka om någon månad. eller ja, överhuvudtaget egentligen. jag har inte råd med det.
sitter och pimplar i mig massa kaffe. inte för att det kommer behövas idag kanske, men jag har gärna en anledning till att dricka gudarnas dryck. har ''bara'' bild och foto - två av de ämnena jag känner att jag kan/är intresserad av.
teater ikväll, och jag kommer vara heeeeeelt slut. men är jag där så kan jag kanske få in lite i huvudet iallafall. 
kan även tillägga att jag är otroligt glad att jag har min jacka nu, för om man tittar ut genom fönstret och bor i småland så fy i fan vad det blåser. stormjävel.
sommarrrrrrrrrrr, kom hit. 
gärna förra sommaren. den var fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar