tisdag 17 januari 2012

for you i'd bleed myself dry.


ännu en sån där otroligt oinnehållsrik (is that even a word?) kväll, som har bestått av lite plugg och youtubeande, och jag har ju självklart lämnat utrymme till alla tankar som far runt i huvudet på mig EFTER allt youtubeande. har kollat på debatter med sverigedemokraterna, om veganism, om religion och lite smått och gott.
jag har så galet mycket jag hade kunnat skriva nu. men om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då? nä. usch. fy elin. dålig låt.) så orkar jag faktiskt inte skriva något aslångt inlägg idag, så jag bearbetar den tanken ett tag till. dels för att jag är medveten om att det inte är speciellt många som faktiskt orkar sätta sig att läsa dem. så intressant kan jag erkänna att jag inte är, så det var nog ett smart val av er, mina vänner. (men jag står fortfarande fast vid att jag skriver vad jag vill i min blogg. fast... vad skulle ni göra åt saken, om det var ett problem egentligen..? tänkte inte riktigt så långt. huh.

nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med skolan imorgon. oh my.

helt. meningslöst. blogginlägg.
tror det kallas utfyllnad.

4 kommentarer: