torsdag 26 januari 2012

säger nu upp mitt sociala liv i några veckor.

jag säger från och med nu upp all social kontakt med de jag känner och pratar med. anledningen? jag måste jobba på som en i to the diot för att eventuellt (lägg märke till EVENTUELLT) kunna följa med till gran canaria. konstant plugg nu då. woho. min grej. verkligen.
dock så är jag väl ganska motiverad, för jag SKA med till gran canaria. jag bara måste. sitta hemma en hel vecka, varje kväll, och tänka på att mami, papi, syster, lina, ida, anne och anders är iväg på solsemester och bara lever livet? nähe du, tack. not an option om man säger så. har dessutom inte varit på solsemester på... ah. flera år. senast jag var på solsemester så var jag nog 14 eller 15. jisses. så kan vi inte ha det.

dags att plugga all energi, all ork och all livsglädje ur mig.




kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar