måndag 23 januari 2012

pallar inte trycket.


source: tumblr

det borde verkligen inte vara okej med sådana här människor på internet.
eller överhuvudtaget.
stunning.
ska nog lägga ner det där med tumblr snart, för det gör att mitt confidence faller i marken på två röda.

när jag blir stor ska jag bli snygg.
får se hur det går med den saken.
när jag blir stor ska jag lära mig att sluta blanda ihop svenska och engelska också.

alla dessa måsten.
vilken tur att jag har tagit tag i mitt liv.

en sak i taget bara. 
en sak i taget.


4 kommentarer:

  1. jag har en tumblr. bara så du vet. liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men du kan ju inte bara skriva så fattar du vääääääl!
      länka dåååå!

      Radera
  2. fast aah du är den snyggaste människan jag känner ):

    SvaraRadera
    Svar
    1. blir galen när man inte skriver vem det äääär. :(
      men jag tror dig icke!

      Radera