onsdag 11 januari 2012

varning för parenteser.

jaha, ja. tillbaka i skolan då. känns helt ok faktiskt. (observera att jag skrev ''ok'' och inte ''okej''... det känns med andra ord sådär, men ändå inte dåligt. you get my point...)
blir en fika med emelibebis (och kanske dianabebis och annabebis med?) idag. pure happiness, typ.
ska bli skönt att träffa någon som lyfter upp mig igen tillsammans med för många koppar kaffe som höjer min energi. hade inte klarat mig utan den människan alltså. herregud. svårt att hitta någon så fin.
(OKEJ ELIN, SLUTA SKRIVA EN JÄVLA KÄRLEKSFÖRKLARING NU. okej. jag ska. schizofren.nu)

projektarbetstider nu då. woho. ska bli roligt. men något säger mig att det bara kommer vara roligt den första veckan.... lär ju tröttna. ORKA SKRIVA LOGGBOK DÅÅÅÅÅ. jag gör min grej sen får det vara bra liksom. så tycker jag att det skulle funka. men nej, det gör ju inte det. de måste göra det hela LITE värre och lite jobbigare och lite tråkigare. jävla samhälle vi bor i. helvete. (måste sluta vara så arg hela tiden....)

färgar nog håret idag, för alla som ville veta. vet att ni är många.
(håller fortfarande fast vid det där att jag borde skaffa mig ett liv som jag kan skriva om men näe, har inte tid med det. hade annars varit ganska kul att ha en kul liv att blogga om OCH BLI RIK OCH ALLSMÄKTIG. vet inte vad det är med mig idag alltså. talar i nattmössan. vad fan är det för uttryck förresten? VEM FAN HAR NATTMÖSSA PÅ SIG? ska börja med det tror jag. hippt. insåg att denna parentesen blev aslång, så ska sluta nu.)

jag ska faktiskt sluta skriva överhuvudtaget nu.
hejhejhejhejehehejeheheje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar