måndag 28 november 2011

we sat there smoking cigarettes at 5 in the morning.

när jag tänker efter så är jag rätt lycklig. du gör mig så in i helvetes glad. du anar inte.
det som hade gjort det helt perfekt hade väl varit om du var här bara.
du är ju så fin att det är synd om dig.
ska snart hem till skogen. mysigt. då ska jag måla som fannnnnn. göra julklappar. ehehe.
har inte fått så mycket sömn inatt, men vissa telefonsamtal kan få mig att ta mig igenom natten utan problem.
ska kidnappa dig, din jävel.
aslkjdlksajdlsjerkjsdlfj.


tycker om dig utropstecken

2 kommentarer:

  1. "Den" personen tycker om dig med ju!
    Synd att det är en bit ifrån bara :/
    Men ta det lugnt hödduuU! Vill verkligen inte att du ska bli så sårad igen som du blev bara för ett litet tag sen!


    Måla lite åt mig med, haha.
    Du får spela in när du målar någon gång så jag ser hemligheten bakom dina grymt fantastiska målningar!! <3
    pUSS ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera
  2. får hoppas det iallafall!
    haha, svårt att ta det lugnt när personen ifråga är så jävla in i helvetes fantastisk...

    haha, ska göra det!
    det är inte så svårt, köp hem grejer och måla så ska du se att du lyckas du med darlin'!

    LAV YAH OSVOSVOSV

    SvaraRadera