lördag 26 november 2011

i wish you lived down the street.

askjdskjdflksjfksjdflkjsdflaasljdsjlkjasd.
ska snart göra mig i ordning för att gå på firmafest med fredrik. woah, vuxet.
ska ha kavaj och grejer. shit pommes.
(men elin, bryr vi oss? JA, DET GÖR NI. ni har ta mig fan inget val.)

längtar som fan till jul, nyår, och gran canariaresan i februari.
har gått ner 3 kg. fucking överlycklig. (säger inte vad jag väger hehehehhehe)
är så jedrans seriös på denna bloggen. heeeeeelt sjukt. 

hade en relativt trevlig kväll igår, med sara, nicklas och fredrik. var några andra puckon där med, men de är för dåliga för att nämnas. ()
har nog aldrig skrattat så mycket på en och samma kväll. nicklas, du är fan sjuk i huvudet.....
har saknat sara något fruktansvärt. umgicks ju för fan hela sommaren, men sen bara POFF, så blev hon sådär gulligt nykär och lämnade mig att dö......
oj, vad jag överdriver. näemen älskling, jag har saknat dig. en vacker dag så ska vi fika 12 timmar i sträck, bara för att ta igen det vi har missat. kommer må dåligt av allt kaffe, men allt för dig bebeh.
avslutar med att säga att jag har den finaste och bästa mamman man kan ha.
och så avslutar jag med det vanliga, och kanske lite uttjatade:


jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar