tisdag 22 november 2011

åh, herregud.

jag har precis fått reda på att min tumme faktiskt ÄR en missbildning.
det kallas för ''brachydactyly'' eller ''klubbtumme''.
jag läste även detta på flashback, och det gjorde mig faktiskt lite arg.







påminner mig om en i min teatergrupp för några år sedan som inte ville hålla mig i handen när vi skulle göra en övning, pga att jag hade äckliga tummar enligt henne.
sånt är alltid jätteroligt att höra.
läste också någon som sa att de aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att vara med en tjej som hade dessa tummar, för att han tyckte att det var så äckligt. 
whaaaaaaat?
hoppas personen i fråga inte var seriöst, för fyfan så löjligt.
det var även ett gäng som sa att de inte tyckte att megan fox var snygg längre, för att hon hade sådana tummar.
åh, herre min je.

4 kommentarer:

  1. Alla är vi genetiskt trasiga. Alla.

    SvaraRadera
  2. Men herregud, dina tummar är lika söta, underbara och fina precis som du själv! <3

    SvaraRadera
  3. åh har också såna tummar och läste också det där, så sjukt larvigt!

    SvaraRadera