tisdag 29 november 2011

my one mistake was that i never let you down.

''nu behöver du inte komma hit igen på ett år'' tack!
skönt att slippa tandläkaren ett tag nu. puh.
farfar var så söt när vi skulle till ljungby. han satt och berättade vart alla hans släktingar och tidigare bekanta hade bott. ''här bodde min farfars morfars barnbarns hunds katt'' typ. så söt.

är så hungrig att jag kan avlida typ här och nu. tur att papsen gör mat. fint av honom. lövbiff, mmmmmmmh! (är det verkligen bara jag som tänker på biffar gjorda av löv här jag hör ''lövbiff''.....?)
tänkte mysa ner mig med 30 högar skolarbete och hoppas att de trillar ner på mig så att jag dör, men sen insåg jag att det är lite roligare att titta på the walking dead, så det ska jag göra istället. bra tänkt elin.

och förresten, vad i helvete händer på nyår?!

2 kommentarer: