söndag 27 november 2011

come on, let me know if you want some more.

var värsta finklädd igår. kavaj och allt. stiligt. min hals gör så ont idag att det är fan helt sjukt. ville dö imorse. det vill jag visserligen nu med, men jag ska snart lägga mig och självdö, så det är lugnt. det är typ storm x30 idag. rätt mysigt ändå. ska hem till skogen idag med, så jag ska mysa ner mig på mitt rum. men först ska jag göra klart  tavlan så att den är klar och sådär. har ju 2 st tavlor till som måste göras klara innan jul. jobbigt liv. men det är ju relativt billiga julklappar, för min del.... man får komma på sådana lösningar när man inte har några pengar. jävla fattiglapp är jag. nästa helg är det iallafall syster sol i växjö som gäller. blir fint och allt sånt där. drar med mig emeli, och det ska bli fint att spendera lite tid med henne. ta igen förlorad tid.


firmafesten var faktiskt roligare än förväntat. tävlingar, lite stå-upp-komik blandat med musik och dans. jag är inte så rädd för att bli vuxen längre. de kan ju faktiskt också ha roligt!
nej, nu får fredrik komma hem så att han kan fixa allt han ska fixa, så att jag kan få åka hem någon gång....
jag saknar ju min mamma!




1 kommentar:

  1. Det är mycket finare att få något du lagt tid på än något du bara lagt dina pengar på! :)
    dom lär ju bli glada iaf!<3

    SvaraRadera