tisdag 8 november 2011

jag ska gå hel ur det här.

usch, jag har en jobbig period framför mig. men jag försöker hålla humöret uppe ändå.
jag tror jag har fått öroninflammation, och livet hade kunnat vara lite bättre. och en del andra saker som har hänt hade jag också klarat mig bra utan.
jag är så otroligt trött på att lägga hela min kropp och själ i något som inte blir av ändå. jag antar att det är slut med det nu, för varken jag eller mitt psyke orkar det.
har precis försökt sova bort lite av de tankarna nu i alla fall, och jag kommer inte ihåg vad jag drömde, så jag antar att det inte var något dåligt. man kanske skulle sova en vecka, och sedan gå i ide ett tag till? jag vill bara ha den där dagen om en vecka, för då kommer jag att må bra igen. om så bara för några timmar, så är jag glad för den lilla tid jag får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar