fredag 25 november 2011

efterlysning.

jag söker modeller som är villiga att ställa upp på att bli fotograferade.
bilderna kommer att användas till mitt projektarbete, och kommer att vara med i min utställning som jag kommer ha i Blohmésalen  (om allt går som jag vill) på Älmhults bibliotek.
temat kommer att vara svartvitt, och jag vill fokusera på att visa en känsla. 
jag kommer självklart att skicka bilderna till er efter utställningen, och ni får godkänna bilderna innan jag ställer ut dem.

intresserade? 
hör av er på antingen min mejl (puckieee@hotmail.com), sms (0708619439), här på bloggen eller på facebook!
glöm inte skriva namn och telefonnummer så att jag kan nå er!
jag vill gärna ha in svar innan den 25 december. 

5 kommentarer:

  1. Vill du visa känslan av teaterbitch så visst - här har du mig.
    Vill du ha en ljuvlig 5-åring ställer Leya gladeligen upp. Hon är van att posera. Hur som helst - lycka till o hör av dig när projektet är klart, det här vill man ju se =) Namn o nr har du va?

    SvaraRadera
  2. Tack Ingela! Jag ska ha dig i åtanke! :)
    Du och Leya på en och samma bild kanske? Vilka ideér jag fick nu!
    Nej, namn har jag inte... Vad var det nu du hette igen...? ;)

    SvaraRadera