tisdag 22 november 2011

don't like me? have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

jag tyckte att det skulle bli skönt att ligga hemma idag, pga att jag försovit mig. men icke. istället har jag varit otroligt rastlös. jag vill göra något produktivt idag med, men jag vet inte vad jag ska göra. fortsätta på tavlan kanske? jag har ju bara färgstänken kvar, och då måste jag bära ut den, och göra det där ute, och det orkar jag inte... sätta sig och ta till pennan istället för penseln? jag vet inte vad jag ska rita.
sy något? jag vet inte vad jag ska sy.
inga idéer, ingenting. helt tomt i huvudet på mig.

cirkus en månad kvar till julafton. vet inte vad jag vill ha, förutom pengar.
för med pengar kan man göra saker.
typ åka till någon stor stad.
som t.ex göteborg kanske? fniss.
hade inte suttit fel.
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
nej, jag har väl inget annat val, antar jag....

överväger att ta ut piercingen. men usch, jag vet inte.... den börjar bli en del av mig nu. men jag ser inget speciellt med den längre. beslutsångest kan ju vara det värsta någonsin. (om man bortser ifrån svält och sånt som faktiskt är viktigt...)

saknar mina flickor. men alla är liksom på sitt eget håll nu för tiden. inte helt okej. vad hände med oss liksom? well, nothing lasts forever, i guess. skönt att isafisa kommer till sverige snart iallafall.
nu ska jag städa, för jag måste göra något innan jag går i taket.

2 kommentarer:

  1. mahaha, puss sötis. saknar dig<3

    SvaraRadera
  2. Du har ju ändå kvar dina vänner ?
    även om det gått åt olika håll finns dom alltid kvar hos dig om det skulle hända något gumman!
    Puss <3

    SvaraRadera