tisdag 26 juli 2011

when life gives you lemonade, add vodka.




TAGGARÅÅÅÅÅ. Det gör jag nu. Nu kom min pepp. Och jag peppar med en cider...............
Har inte packat ännu, men alkohol och tält är fixat! Känns skönt. Fixat brassestol med. Skönt!
Är så taggad att jag kissar ner mig snart. Seriously. FÅR TRÄFFA IDA IMORGON. Det jag är mest pepp på tror jag.

Men... vad borde man ha med sig? HAR ALDRIG GJORT DETTA FÖRUT. Öh, ljuger.
- Kläder (Så länge man inte är sugen på att springa runt naken. Men det är klart, det är ju också en sysselsättning.)
- Alköhöl (Onyktert ska det vara!)
- Tält (Ja, man sover faktiskt ibland.)
- Liggunderlag (Om man vill KUNNA sova och inte ligga direkt på en jävla stubbe som jag gjorde på Siesta....)
- Cash (Måste. Ha. Mat. Och utifall att alkoholen tar slut.)
- Vänner (Kul att åka själv då.....)
- Tandborste (Dagen efter är en tandborste bra att ha. Man känner sig gaaaanska mycket fräschare då.)
-  Kamera (FÖREVIGA ÖGONBLICKET!)
- Stövlar (Om det ska bli som det blir på Emmaboda - regn, regn och åter regn.)
- Mjukiskläder (Skönt att ha på kvällen. Och när man sover....)
- Sovsäck (Inte skönt att sova utan.....)
- ETT BRA HUMÖR. (Älskar att vara klichée.)

Ska gå och småpacka lite nu. Vore kanske bra att börja på det nu.....
SKA SOVA SÅ JÄVLA TIDIGT INATT. Helt sjukt. VILL HA IMORGON.
Hoppas ni i Älmhult har det skittråkigt. För vi kommer ha det bäst.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar