söndag 31 juli 2011

ÖLÖLÖLÖLÖL.

ÄNTLIGEN HEMMA! Har haft skitroligt. Tro inget annat. Men jag är så jävla trött på gegga och allt annat bajs.
Jag har dock århundradets bakfylla just nu. Men det är värt det!
Mina fötter gör ont. Jag har geggat sönder mina stövlar. Jag har ont i ryggen efter att ha sovit på en stubbe, IGEN. Jag orkar inte packa upp ännu..... Men det kommer!
Jag önskar att jag kunde lägga över bilderna, men jag orkar verkligen inte just nu. Jag är alldeles för trött för det. Jag är förvånad över att jag ens orkar sitta här och skriva detta. Fast egentligen så ligger jag ju ner....
Och min säng har aldrig varit såhär skön innan. Jag kommer sova galet gott inatt!

Nu har vi nästa moment att se fram emot. Karl-Oskar-dagarna. Fira att tjejorna fyller 18. Trevligt, trevligt.
Min födelsedag skiter vi i. Jag orkar inte fylla år. Klarar mig utan att fylla 19. Kommer tänka helt annolunda på tisdag då jag faktiskt fyller år, men JAJA, PETITESSER.

Ska lägga mig och snabbdö nu.
Hörs. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar