söndag 17 juli 2011

tivolirock 2011.

Hade en helbra dag med Marcus, Anna, Johannes och Diana igår!
Fast de enda vi såg var Timbuktu och Looptroop. Men jag klagar inte, för det var de jag var mest intresserad av.

Bilderna är inte i ordning, tror jag... Orkar inte sitta och hålla på med det i vilket fall, så håll tysta och var glada!


loopitroopi




jag var glad och diana hängde på



johannes och anna åt
så gör  man bara inte



marcus chillade
han ville nog komma närmare brudarna bakom honom


nyktert?




öllllllllllllllllllll



ville ha en kompisbild fniss


sen blev det gräskrig
och det förklarade grästussen jag hittade innanför min bh när jag vaknade ''imorse''




timböktou
var

jävla
bra




diana och jag dansade och hade jeterulit




kul




mina bröst blev en ölhållare




träffade på fanni i publiken också!




suddigt värre




chillade lite på en gräsplätt innan diana somnade i mitt knä


Tack för igår, damer och herrar!

2 kommentarer: