tisdag 19 juli 2011

FF

Föräldrafritt, FEST HELA VECKAN!

Fast nä, för jag jobbar heeeeela veckan. Förutom på fredag, och då kommer Chris. Kommer bli kalas och sånt.
Blir skönt att ha någon här hemma. Hatar att vara hemma själv. Så jävla läskigt.... Så om ni vill komma hit och typ bo hos mig i en vecka så är det luuuuuugnt.

Sitter och försöker vakna till liv innan jobbet. Är trött som ett..... ah, jag vet inte vad. As kanske?
Sugen på Emmaboda och löning nästa vecka. Nästa vecka finns det inte mycket som kan få ner mig på jorden.
''På jorden Elin? Har du rökt på eller något?'' Ja, det känns så, för livet känns helt okej nu.
Hade en svacka i helgen, men jag tror och hoppas att jag har kommit ur den. Alla har sina dåliga dagar, right?
Jag hoppas att dagen går snabbt idag. Sen blir det antagligen, förhoppningsvis, eventuellt, fika med Emeli. Har knappt träffat henne på lovet, och vi borde ha smäll på fingrarna med en alldeles för vass linjal för det.

Blev så jääääävla glad igår när 4 pers frågade mig ''HUR MYCKET HAR DU GÅTT NER EGENTLIGEN?'' och jag kunde svara att jag väger 57. KLAD EY.


Måste rusa.
Sakna mig inte för mycket, PUSS!

1 kommentar:

  1. Ska bli din hemmafru

    När du kommer hem varje dag står maten serverad cigaretterna, tofflorna och tidningen ligger redo att användas och jag kommer stå vid dörren och skrika och gråta av glädje när du kommer hem som en liten hund.

    <3 HAHAHAH

    SvaraRadera