torsdag 14 juli 2011

update.

Sitter på jobbet och har lunch, så jag tänkte att, fan, man kanske ska ta och blogga lite. Alla mina läsare borde ju liksom sakna mig varenda sekund jag inte uppdaterar. Önsketänkande kallas det.
Vad jag ska uppdatera om, det vet jag inte. Beskriva min lycka som jag känner inför helgen kanske? Ah, tycker jag.

Jobbar till 16.00 idag, och sen ska jag hem, och förhoppningsvis kommer Ida med. (Önsketänkande igen.)
Imorgon är jag ledig, och jag kan ju lugnt säga att jag stiger inte upp en sekund tidigare än jag behöver. No frickin' way. Det jag saknar mest när jag jobbar är att sova så länge man vill. Faktiskt. För sova kan vara något av det finaste Gud har givit oss. (Jag var tvungen.)
Sitter och lipar. ALLT ÄR SÅ JÄVLA SORGLIGT. Fast nä, egentligen så är det min lins som krånglar, men jag tänkte få er att tro att jag hade känslor.
Alltså, hej, har druckit aaaaaaaaalldeles för mycket kaffe idag. Drack te idag med. Börjar få upp ögonen för den där sörjan. Låter geggigt...

Har bestämt mig för att faktiskt inhandla ett par Dr Martens sen när lönen kommer. Kommer ångra mig för resten av mitt liv annars. Låtsas vi iallafall.

Fick förresten reda på att världens finaste Ninni ska till Emmaboda med. Har inte träffat henne på.... 2 år eller något, och det är inte okej. Kommer bli galet fint. Finner inte ord.

Tänkte sola när jag kommer hem idag med.
Fast nej förresten. Sämsta vädret någonsin.
Ska gå och äta yoggi. Hejdå.

1 kommentar:

  1. "Alla mina läsare borde ju liksom sakna mig varenda sekund jag inte uppdaterar."

    True story :$

    SvaraRadera