måndag 11 juli 2011

atelphobia; the fear of not being good enough.

Okej, nu måste jag bara få detta.... ah... "out in the open" som man säger. (Allting låter mycket bättre på engelska.)
Vart fan har ni tagit vägen? Allvarligt talat, jag har knappt hört av er på hela lovet. Jag fattar inte vad grejen är. OKEJ, jag har ett jobb. OKEJ, jag kanske är skittrött efter jobbet. Men nu när jag har bytt avdelning så jobbar jag bara 8-16, och det jobbet jag har nu är inte alls lika krävande som det jag hade innan. Dvs - jag KAN träffas efter jobbet. Och jag kan, och har alltid kunnat träffas de dagarna jag har varit ledig. Jag har skrivit på fb och TILL er när jag är ledig, men ni har inte ens funderat på att lyfta luren och fråga om jag vill hänga med på någonting. Eller jo, det har ni ju faktiskt. En dag innan. Det är PRECIS som förra sommaren. Fast värre. För jag tror det är 2 personer som faktiskt hör av sig och vill ses. Jag säger inte att jag inte har några vänner. Absolut inte. Jag har många vänner. Men inte många som bor häromkring.
Jag förstår bara inte varför ni inte vill ha med mig att göra? Jag har försökt, men när man försöker så vill man gärna ha ett gensvar, och det får jag inte, så därför känns det ganska lönlöst.
Och jag jag säga som såhär - jag ångrar inte en sekund att jag sökte jobbet, och jag är SKITGLAD att jag fick det. Jag får tjäna egna pengar som jag kan spendera precis hur jag vill. Jag får iallafall känna att det är MINA pengar. Jag kan leva loppan för dom sen, och det hoppas jag på att få göra tillsammans med er, om ni nu känner att jag är något att ha när den tiden kommer.

Och apropå det;
Åker till Ayia Napa i augusti. Fint eller vad? Eh, ja. Ska bli skönt att komma bort lite. Längtar röven av mig.
Nu ska jag lägga mig och kolla på Greys Anatomy och hata mänskligheten. (Med andra ord, PRECIS samma  aktivitet som jag utövade igår.)

Höll nästan på att glömma en grej....
Blir FÖRHOPPNINGSVIS Tivolirock för mig på lördag. Kan inte missa Looptroop och Timbuktu. Skulle aldrig förlåta mig själv. Får se Daniel Adams-Ray också isåfall. Honom missade jag ju på Siesta så det tackar jag inte nej till heller! Vilka ska med?
Hittills är det jag och Marcus..... LÅT MIG INTE ÅKA MED HONOM SJÄLV, SNÄLLA NÅGON?!?!?! (Jag skojar bara Marcus. Du är kul. Säger vi.)


Hejdå. Dö i min ensamhet nu. Eller, jag ska titta på när andra människor dör. ÅH GREYS. <3

Puss.

6 kommentarer:

  1. jag ska till tivolirock!
    men jag åker med becca och pontus :)))

    SvaraRadera
  2. Insåg vad du menade nu!
    Skojar ju bara fisgris!

    SvaraRadera
  3. Det förstod jag faktiskt ;) Jag menar, man kan inte skapa en sån mening med mig iblandad utan att det hade varit skoj. Till och med då är jag skoj! Awesome!

    SvaraRadera