måndag 25 juli 2011

i eat sunshine for breakfast, glitter for lunch and souls for dinner.

Jävlar var stressad jag är. Jag är handlingsförlamad. Kan inte göra någonting. Vet liksom inte vart jag ska börja....
Måste packa, städa, hämta tält, köpa mat, osv.
Ingenting att vara stressad över egentligen. Det vet jag ju själv. Men det är inte lätt.
Kommer bli skadad av all stress. Är alltid stressad, haha.

Saknar mami, papi och mah sistah som fortfarande är iväg..... Ska bli skönt att se dem när jag kommer hem ifrån Emmaboda! Fin start liksom.
Blir kanske Stockholm med vännerna senare i sommar! Kanonbra ju.
Känns bra att ha något att se fram emot hela tiden!

Åh, vill bara ha allt färdigpackat och klart och befinna mig på Emmaboda nu!
Satan så kul vi ska ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar