lördag 9 juli 2011

får ingen luft. blir knuffad runt.

Sitter ute i solen tillsammans med Anna och Johannes och lyssnar på Veronica Maggio. Sjukt mysigt. Känner att jag måste ta vara på den lilla ledighet jag har. Varit ledig idag och jag är ledig imorgon och på måndag också. Grymt skönt även om jag älskar mitt jobb. Längtar som en idiot till emmaboda också, om det nu blir av.... Verkar bara vara sofia som vill med. Haha. Och pavvelicious så klart. Så jävla fin människa. Ska bli så fint att träffa henne igen. Hade kunnat bo ihop med den människan. Hade gått galant. Hade älskat varenda sekund.
Jag längtar efter alkoholkonsumtion och att dansa till livemusik.

Vill pierca mig. Nu.
Funderar på att göra det i börjanpå augusti faktiskt. Vill bara ha det gjort.

Måste sola med. Bländar ju för fan alla om jag visar magen. Gulligt.
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

  1. P to the A to the V to the V to the E10 juli 2011 kl. 08:47

    Stort jävla hjärta, fina människa. Höll tal igår när jag var skitfull, lärde mig av den bästa. Fniss.

    SvaraRadera
  2. Hahaahaha, man vet aldrig vilka fina ord som kan slinka ur när man har druckit alkohol och ska säga fina saker som sina nära och kära.

    SvaraRadera