söndag 24 juli 2011

sooner than later i need a saviour.

Lite smått pepp på Emmaboda. Jag är dock inte pepp på hela den där proceduren då man ska sätta upp tält och grejer. Det är mindre lockande. Resterande dagar kommer däremot bli skitbra. Och att jag ska spendera flera dagar i rad med både fina vänner och min fina Ida gör ju inte saken sämre. Verkligen inte.
En dag kvar på jobbet, sen är jag ledig i 6 dagar. Skönt. Därefter så har jag bara en vecka kvar på jobbet, och den veckan följs sedan av en vecka med stora möjligheter att spendera pengar.
Kläder och skor för hela slanten! Eller, nä, inte hela slanten. Men stor del av den iallafall.

Sitter just nu och kollar på Bridget Jones Dagbok. Jag gillar de filmerna. De är relativt verklighetstrogna och man mår lite bättre över sitt eget liv när man ser hur miserabel Bridget är.
Har precis färgat håret, och det är någonting man borde göra varje dag. Inte för att håret ropar ''hurra'', men för att man luktar så fruktansvärt gott efteråt. Nu är mitt hår flygit och jävligt dock. Dislike.
Jag gillar inte att jag vill bli blond igen. Fast jag vill bli rådblond. Men nej, Elin. NEJ. Vet ju själv att jag bara kommer färga tillbaka det till mörkt igen sen. Så NEJ. N.E.J.

Har kommit på vad jag vill ha i födelsedagspresent.
Jag insåg att istället för att hålla på och fundera på att köpa massa jävla kläder, så kan jag ju lika gärna önska mig det i födelsedagspresent?

Så, mami, here it goes:




Kläderna kommer ifrån modekungen.se och skorna ifrån Nelly.com!

6 kommentarer:

  1. Hej&hå snygging!
    Bli inte blond, du är fan så möt snyggare i det svarta, yeppyepp!
    OCH DDU FÅR INTE ÅKA TILL EMMABODA, för jag säger det (och i hemlis kommer sakna dig) !
    fika imon? pussen <3

    SvaraRadera
  2. tjoflöjt!
    MEN JO JAG FÅR FAKTISKT. klart du kommer sakna mig!
    kan inte fika imorgon :(
    måste hem nästan direkt efter jobbet och packa och städa. <3

    SvaraRadera
  3. nu måste jag nog döda dig.

    SvaraRadera
  4. Elin, ge mig ditt hår! vill ha det. så fint vackra människa.

    SvaraRadera
  5. hahah, vad glad jag blir! puss! men det är tovigt och jävligt! <3

    SvaraRadera