torsdag 29 mars 2012

Sönderpluggad.

Körde 110% med pluggandet igår, and it paid off! Visserligen så var det något jag var intresserad av, och det blir väl lite lättare då. Men idag är jag helt slutkörd. Ska bli galet skönt med lov nästa vecka. Efterlängtat.
Men just nu så känner jag ändå att jag börjar få lite ordning på mitt liv. (Don't get me wrong - jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv. Vill väl ha provat på en del innan jag dör.)

Ska ge mig på att börja träna med. Har slutat äta skit nu iallafall. Äter frukost, mellanmål, lunch, osv, istället för att hoppa ett mål. Känner att jag mår mycket bättre! Såhär ska jag fortsätta. Och så ska jag börja måla igen. Målar ju just nu bara i skolan, och det är inte riktigt samma sak om man säger så.
Blir svårast att hitta tid till det dock...

Näe, dags att göra något annat.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar