torsdag 22 mars 2012

Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar.

Chacha bloggeeeeeeen! (Varför inleder folk ens så på skämt? Det är inte ens kul märkte jag nu. För lat för att sudda. Det får stå kvar.)
Är fortfarande sjuk. Det har nu spridit sig till örat. AJ SOM FAN säger jag bara. Vill inte få öroninflammation. Fryser som ett as. Ska ligga i sängen hela dagen.
Bloggen är skitful nu, för jag försöker göra om den. Ska fortsätta sen. Får väl göra någon vettig header. Tröttnar helt sinnessjukt fort. (ALLTSÅ ÄR DET MINUSGRADER IDAG ELLER? Fryser ihjäl. Ville tillägga det bara. Igen.) Åh, alla dessa parenteser.
Måste äta något. Orkar inte förflytta mig ut i köket. Det är en lång och smärtsam väg. Allt kan låta poetiskt, bara man vill.
Kan även tillägga att det inte är kul att stiga upp vid 6, se om man mår bättre, och sedan gå och försöka sova igen om man inte gör det. Jag är KLARVAKEN, bortsett ifrån sjukdomen, och vill inget annat än att sova bort hela dagen. Kommer bli galet rastlös här hemma. Grymt tråkigt att vara sjuk. Fy.

Önskar att jag hade ett fint ansikte så jag kunde gå utan smink och vara fin ändå. Vill vara naturell, men det är svårt när man ser ut som en lite pojke och vill se ut som en flikkkah.
Mamma och pappa, var ni tvungna att ge mig en sådan manlig käke? Känns inte riktigt helt okej.

2 kommentarer:

  1. krya på dig elin!! :( kör vvv- vila vätska värme! (och du har ingen manlig käke, vart har du fått det ifrån?) krya!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! :) jag ska göra det! ska lägga mig i sängen med en dunk vatten bredvid mig!
      (hahahah, jo, det har jag.) jag ska försöka!

      Radera