onsdag 21 mars 2012

I know I'm nothing special but I hope you won't replace me.


Nyduschad. Fortfarande trött som... ah... jag vet inte vad. Känner mig helt tom på luft. Min kropp orkar verkligen inte idag, och har gett sig fasen på att strejka. Inte uppskattat. MEN, trots min onda kropp, så har jag faktiskt städat och fixat lite här. Men nu orkar jag inte mer, så nu ligger det gardiner lite här och var, och diskmaskinen står otömd. Brukar kunna städa i flera timmar när jag  väl har börjat, men idag vill det sig inte. Har istället slängt mig framför tvn och tittar på OC, som inte är bra för fem öre när man inte följer det. Hänger inte med alls. Världens undergång. Livet samarbetar inte. Jag som trodde vi var polare. 
Nu babblar jag igen. 
Målade tavlar igår förresten. Ska fortsätta imorgon förhoppningsvis, och se om det blir något att ha. Får väl ge bort den annars. Tvivlar starkt på att den platsar på någon av mina väggar.

Nös precis 21 gånger i rad. Jobbigt.
Ska lägga mig och mysa med min snoriga näsa nu.

Mysigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar